Iedzīvotāji nebeidz paust sašutumu par valsts pārziņā esošo tiltu bēdīgo stāvokli

4.07.2017.

Biedrības „Latvijas Ceļu būvētājs” izvietotie Geocaching slēpņi tiek aktīvi apmeklēti arī gadu pēc to novietošanas patiltēs. Turklāt apmeklētāju publicētie komentāri Geocaching.com vēsta, ka nav mazinājies iedzīvotāju sašutums par valsts pārziņā esošo tiltu bēdīgo stāvokli.

„Tilts tādā pašā stāvoklī kā lielākā daļa Latvijas tiltu”, „Ne tikai tilti sliktā kvalitātē.. arī ceļi..”, „Tilts tiešām šaubīgs, sākumā domāju, ka tas tikai gājējiem domāts”, „Tilts diezgan bēdīgā stāvoklī”, „Tiltam tiešām nepieciešama uzmanība.. lienot lejā gandrīz iegāzos uz muguras upē, jo šķietami stabilais koka balsts bija nestabils – naglas norūsējušas un diez ko neturējās” – šādus un vēl citus komentārus Geocaching.com pauž slēpņu apmeklētāji.

Aptauja atklāj - Latvijas reģionos ceļu tehniskais stāvoklis bīstams ne tikai autobraucējiem vien

31.05.2017.

Autoceļu stāvoklis daudzviet Latvijā ir kritisks, un sliktā ceļu kvalitāte reģionos ne tikai prasa regulāras autoīpašnieku investīcijas braucamrīku remonta darbiem, bet atsevišķos gadījumos pat rada īpaši bīstamas situācijas, piemēram, kavējot operatīvā transporta mobilitāti. To apliecina pēc biedrības “Latvijas ceļu būvētājs” pasūtījuma veiktās iedzīvotāju aptaujas dati.

Ceļu kvalitātei nenoliedzami ir būtiska ietekme uz auto nolietojumu. Īpaši neapskaužamā situācijā atrodas reģionos dzīvojošie cilvēki, kuriem diendienā jāmēro izdangāti, pussabrukuši ceļi. Arī aptaujā atklājas, ka vidēji katrs ceturtais Latvijas reģionu iedzīvotājs saskāries ar situāciju, kad pēc ceļu sliktās kvalitātes radītiem bojājumiem nācies doties uz autoservisu.

Puse Latvijas iedzīvotāju uzskata – ceļu sliktais stāvoklis ir nopietns apgrūtinājums uzņēmējdarbībai

26.05.2017.

Valsts ceļu infrastruktūra ļoti būtiski ietekmē jebkura apjoma uzņēmējdarbību. Diemžēl ceļi daudzviet Latvijā ir uz sabrukšanas robežas, līdz ar to uzskatāmi par vērā ņemamu traucēkli uzņēmējdarbības attīstībai. Vidēji 50% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka ārpus pilsētām sliktie ceļi ir nopietns apgrūtinājums uzņēmējdarbībai.

Viedokļi, ko biedrības „Latvijas ceļu būvētājs” organizētajā pētījumā saistībā ar Latvijas autoceļu tehnisko stāvokli pauduši Latvijas iedzīvotāji, kopumā vērtējami kā pesimistiski. Turklāt īpašs rūgtums par stāvokli, kas valda uz Latvijas autoceļiem, jaušams Zemgales un Latgales iedzīvotāju attieksmē.

Ceļi iedzīvotājiem ir prioritāte: LCB aicina lēmumu par remontu finansēšanu 2019. un 2020. gadā pieņemt nekavējoties

2017. gada 18. aprīlī

Divas trešdaļas jeb 67% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka primāri būtu jāuzlabo valsts reģionālās nozīmes autoceļu stāvoklis. Savukārt 59% aptaujāto pauž stingru pārliecību, ka patlaban sliktākajā stāvoklī atrodas un vispirms būtu jāremontē vietējās nozīmes (pašvaldību) autoceļi, noskaidrots pēc biedrības „Latvijas ceļu būvētājs” pasūtījuma veiktajā pētījumā. Ņemot vērā esošās ceļu nozares finansējuma prognozes, paredzams, ka šāda viedokļa piekritēju Latvijā kļūs arvien vairāk.

Bildes no preses konferences - https://failiem.lv/u/jwwah33x

Patlaban diemžēl iedzīvotāju vēlmes nesakrīt ar valdības prioritātēm, kas būtiskāko uzmanību pievērš tikai valsts galvenajiem autoceļiem, kuru remontam atšķirībā no vietējiem ceļiem ir iespējams piesaistīt Eiropas Savienības fondu finansējumu.

Latvijas iedzīvotāji prasa neatstāt reģionālos un vietējos ceļus pabērna lomā

12.04.2017.

Divas trešdaļas jeb 67% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka primāri būtu jāuzlabo valsts reģionālās nozīmes autoceļu stāvoklis. Savukārt 59% aptaujāto pauž stingru pārliecību, ka patlaban sliktākajā stāvoklī atrodas un vispirms būtu jāremontē vietējās nozīmes (pašvaldību) autoceļi.

Diemžēl šīs iedzīvotāju vēlmes nesakrīt ar valdības prioritātēm, kas būtiskāko uzmanību pievērš tikai valsts galvenajiem autoceļiem, kuru remontam atšķirībā no vietējiem ceļiem ir iespējams piesaistīt Eiropas Savienības fondu finansējumu.